אדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון

קורס מטפלים בשיטת NLP

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     שפלה

אודות:
NLP הם ראשי תיבות של Neuro Linguistic Programming. זהו מודל לתקשורת בין אישית ותוך אישית (האדם עם עצמו), שהחל להתפתח בארצות הברית בשנות השבעים של המאה הקודמת. משמעותו היא שאנו יכולים ליצור שינוי בתבניות החשיבה ובדפוסי ההתנהגות שלנו, תוך שימוש בתקשורת המילולית והלא מילולית וההתייחסות שלנו למציאות.
שיטת ה- NLP מקנה כלים יעילים בתחום התקשורת הבינאישית וההתנהלות היומיומית. וכן מקנה גמישות מחשבתית והתנהגותית, המסייעת לנו להתמודד טוב יותר עם בעיות אקוטיות, וכן בעיות וחסמים בחיי היומיום. NLP כגישה טיפולית עוזרת למטופל להכיר ביכולות שלו ובפוטנציאל החבוי בו. בתהליך ה- NLP מגדירים מטרה ברורה ופועלים להשגתה, תוך אימוץ ערכים ואמונות המקדמים מטרה זו. שימוש בשיטת ה NLP גורם להרחבת האופקים, תחושת השלמה ואיזון ומודעות עצמית גבוהה.
NLP משמש בתחומים רבים ומגוונים, כשהבולטים בהם הם התחום הטיפולי, התחום העסקי, תחומי החינוך וההוראה ועוד.

מטרות הקורס:
◄ לפתח את הביטחון העצמי
◄ לשפר משמעותית את התקשורת הבינאישית
◄ לקרוא שפת גוף ולהבין אנשים
◄ לפתור פוביות והתנהגויות כפייתיות
◄ לשנות הרגלים
◄ לחזק מוטיבציה ולהפסיק לדחות.
◄ לשלוט ברגשות ובמחשבות ולהפטר ממחשבות כפייתיות
◄ להגיע לשקט פנימי
◄ להחליט את ההחלטה הטובה ביותר עבורנו מבלי להתלבט
◄ להשפיע על אנשים
◄ להתמודד עם משברים בעוצמה
◄ להיות האדם שתמיד רצית להיות

קהל היעד:
◄ אנשי ההתפתחות האישית– שרוצים להשיג לעצמם יותר- יותר ביטחון עצמי, יותר בזוגיות, יותר בחשבון הבנק ויותר שביעות רצון מהחיים.
◄ מטפלים– אנשים שרוצים לעזור לאנשים אחרים בצורה אפקטיבית ומהירה וגם להתפרנס מההצלחות.
◄ אנשי עסקים ומכירות– או כל אדם שרוצה לדעת להשפיע על אחרים, לרתום אחריו צוות ולסחוף אחריו קהל.
◄ אנשי חינוך והוראה– העצמת מורים והורים והענקת כלים שיקנו להם יכולת השפעה גדולה יותר ושיפור כישורי ההוראה.
◄ אנשים עם קול פנימי שקורא להם להצטרף לקורס הכי עוצמתי ולחוויה שתשנה להם את החיים.

מתכונת הלימודים:
◄ 22 מפגשים חד-שבועיים, 5 שעות אקדמיות כל פגישה.
◄ מומלץ לפנות עוד (לפחות) יום בשבוע כדי לתרגל את הכלים.

מתכונת הלימודים:
ישנם קורסים רבים (4 שנים, 3 שנים, שנתיים).
יום או יומיים בשבוע.

תעודה:
בתום הקורס יקבלו המשתתפים תעודת NLP Practitioner בינלאומית מטעם בית הספר “אדמה” והיחידה ללימודי תעודה במכללת גבעת וושינגטון בשיתוף פז אושרן- בית הספר לחשיבה פורצת דרך.

יתרונות הקורס:
יחס אישי– לא תיבלעו בין 40 אנשים. קורס שיאפשר לך לקבל יחס אישי וקרוב למרצה שיוודא שהבנת והפנמת את הכלים. כיתות בגודל של עד 25 תלמידים אשר מאפשרות גיבוש, עבודת צוות, מספיק אנשים לתרגל איתם ומצד שני גם לקבל יחס אישי.
תהליך התפתחות אישית– הדרך הכי טובה להתחבר ולהאמין ב-NLP היא לחוות את התחום בעצמך. אנחנו לא מסתפקים בתאוריה או בתרגולים המעשיים, אפילו לא מסתפקים בהדגמות. להבין NLP זה לחוות את השינוי על עצמכם. ולכן במהלך הקורס תעברו תהליך אישי מעצים ומפתח בו תגלו כמה מהר תוכלו להשיג את המטרות שלכם.
חוויתי– לא עוד שיעור בית ספר עם מורה משעמם. לא שיעורים שבו סופרים את הזמן עד שייגמרו. כי המוח לומד הכי טוב מחוויות. ולכן בקורס ה-NLP שלנו הלמידה היא חוויתית, עם דוגמאות, הדגמות, תרגולים וסיפורים מצחיקים.
ללמוד גם עם תת המודע– אם NLP היא השיטה הכי מתקדמת לשינוי מחשבות, רגשות והתנהגויות. אז למה לא ללמוד NLP עם NLP? הקורס בנוי בצורה חכמה שבה אנחנו עושים שימוש בכל כלי ה-NLP כדי שגם התת המודע יבין את הכלים וכך לאפשר לכם לפעול עם כל מה שלמדתם בקלות רבה יותר.
מקצוע ביד– אם תרצו להתפרנס מהתחום- האפשרות לרשותכם. זו הסיבה שהקורס כולל שיעור על שיווק ומכירות שבו תלמדו איך להגיע למצב שאתם פותחים את היומן ויש עשרה אנשים שרוצים איתכם פגישה. אנחנו חיים בעידן שבו יש יותר מידי אנשים שצריכים עזרה ומעט מידי אנשים שיודעים לעזור. משתתפי הקורס שיישמו את הנלמד וישתמשו בכלים שיינתנו יוכלו להשתלב בתחום פורץ דרך, דינמי ומתפתח בעולם בכלל ובישראל בפרט.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס מטפלים בשיטת NLP באדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון.


כל מסלולי הלימוד של  אדמה - בית הספר לרפואה משלימה ותרפיות בגבעת וושינגטון


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649