גליץ- בית ספר לצילום

קורס צילום מזון

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,חיפה והסביבה - רמת גן, ירושלים, חיפה

אודות:
ידוע שחווית האוכל אינה שייכת לעולם הטעמים בלבד, אלא קשורה בקשר עמוק לצורה ומראה העיניים. הקורס יעסוק גם בחידוד המבט הקולינרי שהכרחי לכל צלם המתעסק באוכל.

בקורס נלמד איך לצלם אוכל בצורה טובה, נכונה, מגרה ומתאימה לעידן הנוכחי של הרשתות החברתיות.

תכנית הלימודים:
◄ שיעור 1 – מבוא:
בשיעור זה נלמד על צילום מזון כסוגה בצילום. מה הייחוד של צילום מזון ומה הפרקטיקה הנגזרת מכך. נלמד להסתכל על האור בצילום אוכל, צבע וקומפוזיציה.
◄ שיעור 2- עיצוב פריים וסטיילינג:
השיעור הזה נלמד על חלק משמעותי בצילום מזון והוא עיצוב המנה והפריים. ניתן כלים שונים שישמשו אותנו ליצירת האווירה הרצויה ואיך מספרים את סיפור המנה והאוכל.
תקבלו כלים וטיפים חשובים שכל צלם אוכל מכיר ומשתמש ליצירת פריים מגרה וטעים לעיניים.
◄ שיעור 3 – צילום מזון באור טבעי:
בשיעור זה נלמד על העקרונות הטכנים לצילום מזון באור טבעי, באיזה ציוד כדאי להשתמש ונתנסה בגישות שונות. במהלך השיעור נצלם את המאפים של השף קונדיטורית שתתלווה אלינו ותרכיב את חלק מהמנות מולנו.
◄ שיעור 4 – צילום מזון בתאורה מלאכותית:
נלמד על עקרונות יצירת התאורה בצילומי מזון ועל הסגנונות השונים שהתפתחו בסוגה הספציפית. נדגים איך בונים סט תאורה. בשיעור גם נצלם מנות יפות ונתנסה במאכלים טעימים ויפים וגם מאכלים שהסטיילינג והתאורה הנכונה הם אלו שיגרמו לו להיות מגרה.
◄ שיעור 5 – יציאת שטח – סיור אוכל ותרבות:
נצא אל השוק שמזמן כבר הפך להרבה יותר מכמה דוכני ירקות.
השווקים היום מהווים מרכזים קולינריים וחלון לתרבות המקומית. נשתמש בכלים שלמדנו בשיעורים הקודמים ונצלם באור טבעי ופלאשים בסביבה הלא סטרילית של השוק.
◄ שיעור 6 – פוסט:
נלמד על תהליך עבודת העריכה של צילום אוכל, עם דגשי העבודה החשובים לתחום. איך להדגיש את היופי שבאוכל, מעבר למראה העיניים. בחלק השני נערוך ביקורת ומשוב על עבודות התלמידים.
◄ שיעור 7 – הצד העסקי וסיכום הקורס:
צילום מזון הולך ותופס מקום נרחב ואיתו הזדמנויות רבות לקידום עסקי ופרנסה. נלמד איך עובדים מול לקוחות בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם ועבורם. נדבר על תמחור העבודה ושיווק עצמי בעולם הרשתות החברתיות.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס צילום מזון בגליץ- בית ספר לצילום.


כל מסלולי הלימוד של  גליץ- בית ספר לצילום


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649