המכללה למינהל המסלול האקדמי - תואר שני

.M.B.A במנהל עסקים עם התמחות רב-תחומית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר שני ,לימודי דוקטורט
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - ראשון לציון

אודות:
ההתמחות הרב תחומית במסגרת לימודי מנהל עסקים הינה תכנית מעשירה, מגוונת ומיועדת למי שמעוניין להרחיב את אופקיו במגוון מקצועות הניהול הבסיסיים מבלי להתמחות בתחום מוגדר כמו שיווק, מימון, ניהול משאבי אנוש או ניהול אסטרטגי, להתקדם בקריירה ולהשתלב בתפקידי ניהול בכירים. ההתמחות הרב תחומית מבוססת על לימודי התשתית, לימודי היסוד ולימודי הליבה של מנהל עסקים וחושפת את הסטודנטיות והסטודנטים למגוון תורות הניהול המתקדמות והחדשניות ביותר, כפי שנלמדות בכל אחת מההתמחויות האחרות של מנהל עסקים. מיועדת לסטודנטים סקרנים ורב דיסציפלינריים המכירים בכך שמנהלי העתיד נדרשים לידע מגוון בתחומים רבים.


התכנית פונה למגוון קהלי יעד:

◄ סטודנטיות וסטודנטים שרכשו ניסיון מקצועי בתחומים שונים ומעוניינים להעמיק את הידע בתחומי ההתמחות השונים והמגוונים של מנהל עסקים, כדי להתקדם לתפקידים בכירים יותר.
◄ בוגרי תואר ראשון מתחומי לימוד שאינם קרובים למקצועות הניהול, כגון מדעי הרוח, אמנויות, משפטים, מדעי הטבע ומדעי החברה, המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים הניהולי שלהם מבלי לבחור בהתמחות מסוימת.
◄ מנהלים בדרגי הביניים ומועמדים לתפקידי ניהול, המעוניינים לרכוש כלים ניהוליים בסיסיים, כדי לשפר את סיכוייהם להתקדם לתפקידים בכירים יותר


השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול


כל מסלולי הלימוד של  המכללה למינהל המסלול האקדמי - תואר שני


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649