מכללת פרוג

קורס עימוד מקצועי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה - ירושלים ובני ברק

אודות:
עולם הדפוס נמצא כיום בפריחה אדירה. על אף שליטתה של המדיה המקוונת והאמצעים הדיגיטליים המשוכללים הנגישים לכל יד ולכל כיס, אין משהו שיכול להחליף את קסמו של ספר קלאסי. העולם התורני הוא אחד המרוויחים העיקריים, כאשר בכל שנה יוצאים לאור יותר ויותר חיבורים תורניים ומהדורות חדשות לספרים ותיקים. לצד זאת, ישנם רבים המעוניינים לשלב את העיסוק בתחום התורני עם פרנסה ברווח, בלי להתפשר או לוותר על מה שחשוב להם באמת. לימודי עימוד וההוצאה לאור בבית פרוג הוא הפתרון המושלם המשלב את שני העולמות הללו.

תכנית הלימודים:
מצד אחד, אפשרות להמשיך ולהיות בסביבה תורנית, מוקפים באותיות של קדושה – ומצד שני יכולת לתת מענה לצרכי השוק הדורשים מעמדים איכותיים שבאפשרותם להפוך חיבור ליצירה שלמה: משלב העימוד, דרך העיצוב והכריכה ועד ההבאה לדפוס. יחידה שלמה מוקדשת לתחום העיצוב, מתוך הבנה שהמוציא לאור יעדיף לעבוד מול בעל מקצוע אחד ולקבל ממנו את החבילה השלמה (ולא לפנות באופן ייעודי למעצב עבור הכריכה וכד’).

בוגרי מסלול קורס עימוד נהנים מעבודתם בכל יום מחדש, ומפיקים יצירות ברמה מעוררת השתאות: כבר במהלך הקורס הם מעמדים ומעצבים ספרי קודש מאירי עיניים, ומקבלים עוד ועוד פרויקטים אמיתיים מלקוחות.

אפשרויות תעסוקה:
◄ לעמד ספרים תורניים ברמה הגבוהה ביותר
◄ לעצב ספרים ולהביאם לדפוס
◄ לעצב עלונים, עיתונים, ספרים וחומרים נוספים, במערכות העיתונים ובהוצאות לאור המובילות בשוק

הקורס מיועד לגברים בלבד.

השאר פרטים ללא כל התחייבות וקבל את כל המידע אודות קורס עימוד מקצועי במכללת פרוג.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת פרוג


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649