מכללת פרוג

קורס פרסום, קריאייטיב וקופירייטינג

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה - ירושלים ובני ברק

אודות:
כל אחד מאתנו פוגש מדי יום אלפי מסרים פרסומיים, באינספור מדיות – פיזיות ודיגיטליות. כדי להתבלט מעל כל ה"רעש" צריך, לפני הכל, להיות יצירתי. רעיונאות (קופירייטינג) היא הכלי החשוב ביותר בדרך להפקת מסעות פרסום פורצי דרך, שנוגעים בליבו של הצרכן ומניעים אותו לפעולה.

תכנית הלימודים:
קורס קריאייטיב וקופירייטינג המורחב בבית פרוג מפגיש אתכם עם אנשי הקריאייטיב המובילים בישראל, שיצרו קמפיינים זוכי פרסים עבור מותגים מובילים בארץ ובעולם. ביחידות הקורס תכירו את יסודות הפרסום והפסיכולוגיה שמאחוריו, תרכשו מגוון אדיר של כלים ליצירת רעיונות (גם כשהמוח ריק!), תחדדו את כישורי הכתיבה והחשיבה הויזואלית, תכירו לעומק את המדיות השונות ותלמדו לייצר פרסום איכותי לכל אחת מהן (וגם לזירות שמחוץ למדיה) ותתמקצעו בביצוע קמפיינים גדולים ומורכבים לסוגי עסקים שונים.
תיק העבודות העשיר שעמו תסיימו את הקורס, לצד היכולת להתמודד עם כל משימה, יפתחו לכם את הדלת לפרויקטים רבים בקרב לקוחות בגדלים שונים ומסקטורים שונים (מסחרי, חברתי ופוליטי). הקורס חווייתי במיוחד וכולל שיעורים מאתגרים ועמוסים באתגרים קריאייטיביים מסוגים שונים.

אפשרויות תעסוקה:
◄ להגות קונספט פרסומי מנצח
◄ ליצור מותגים חזקים וזכירים
◄ לקדם עסקים בשטח
◄ לנצח בזירה הדיגיטלית

לימודי פרסום, קריאטיב וקופרייטניג בבית פרוג מתקיימים בבני ברק ובירושלי ומיועדים לגברים ונשים חרדים ודתיים ומתקיימים בהפרדה מלאה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס פרסום, קריאייטיב וקופירייטינג במכללת פרוג.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת פרוג


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649