מכללת פרוג

קורס הדמיות אדריכליות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה - ירושלים ובני ברק

אודות:
אנחנו חיים בעולם ויזואלי. עולם שבו אף אחד לא קונה שום מוצר, אפילו הקטן ביותר – מבלי לראות אותו תחילה בצורה ברורה. כאשר מדובר באחת העסקאות המשמעותיות בחייה של כל משפחה – רכישת בית, הדבר חשוב אף יותר. אחד החלקים החשובים ביותר בכל עסקה, הוא אפוא ההדמיה שמציגה את התוצר הסופי לפני שזה בוצע. כל פרויקט אדריכלי, בכל היקף, זקוק להדמיה איכותית שתציג באופן חי ומשכנע את התכנית ותקדם את העסקה לכדי סגירה.

מעצבי פנים, אדריכלים, יזמים ומשווקי נדל"ן זקוקים באופן שוטף ליוצרי הדמיות, וזה בדיוק מה שאתם תהיו כשתסיימו את המסלול הזה. במהלך קורס הדמיות אדריכליות, המקיף והמקצועי בתחומו, תרכשו את הידע שיאפשר לכם להפוך שרטוט פשוט למודל תלת מימדי חי ומרהיב שאפשר לראות מכל צדדיו ולהתרשם ממנו באופן מלא ומציאותי. הקורס מעניק לכם את כל היסודות הדרושים כדי להמיר תכנית בסיסית ליצירה חיה, וידע רחב בתוכנות ההדמיה , מידול וארכיטקטורה המובילות בעולם.

בוגרי הקורס מבצעים הדמיות עבור הגופים הגדולים במשק, כולל הדמיות חוץ ופנים, הדמיות מורכבות המשלבות ריהוט ואבזור בתוך חללים שונים, ואף הדמיות מוצרים. גם אם אתם עצמכם מעצבי פנים או אדריכלים, תוכלו להתמקצע בתחום ההדמיות וכך לחסוך הוצאות שוטפות יקרות בהוצאת עבודות ההדמיה לספקים חיצוניים.

לימודי הדמיות בפרוג, הכוללים לימודי הדמיות אדריכליות ממחושבות, מתקיימים בבית פרוג בבני ברק ובירושלים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס הדמיות אדריכליות במכללת פרוג.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת פרוג


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649