BIG SHOT הכשרה בשוק ההון

קורס אינטרנטי - מסחר בשוק ההון

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ - קורס אינטרנטי

כל הקורס מועבר דרך האינטרנט

אודות:
תכנית ההכשרה BIG-SHOT יצרה מהפכה בארץ בשנה האחרונה. יצרנו תהליך מובנה שלוקח סוחר מהבסיס ועד לשליטה מלאה במסחר במניות בוול סטרייט. המטרה שלנו ללמד אותך טכניקות מסחר שעובדות ולהדריך אותך צעד אחר צעד, החל מהעסקה הראשונה. בכל מהלך התוכנית, נתמוך ונענה על כל שאלה, כדי שתרגיש/י ביטחון מלא להתחיל לסחור ולהרוויח. נקיים מפגשים אינטרנטיים כדי לענות על כל השאלות. בנוסף, תהיה לכם קבוצת פייסבוק מיוחדת שבה הסוחרים שלנו והצוות המקצועי יהיו זמינים עבורכם.

ללמוד ישירות מסוחרים מנוסים וריווחים
הצטרף לאלפי הסוחרים שהתחילו את המסע לסחור מהבית ויוצרים לעצמם הכנסה נוספת בעזרת מסחר. רוב הסוחרים שלנו עובדים רק 2-3 שעות ביום ולפי הלו”ז שמתאים להם, ככה שרוב התלמידים שלנו עדיין עובדים במשרה מלאה כאשר הם מתחילים לסחור.

היקף ומסלול הלימודים:
◄ התוכנית מורכבת משלושה שלבים: 15 שיעורים תיאורטיים אינטרנטיים, תרגול מעשי - בהתחלה על מערכת דמו ורק לאחר מכן על כסף אמיתי, ותוכנית ליווי - תוכנית המשך לאחר סיום ההכשרה.
◄ התכנים התיאורטיים בתוכנית יהיו זמינים עבורך 24/7 לכל החיים, באתר התלמידים הייעודי שבנינו עבורכם, אליו תוכלו לגשת מתי שתרצו ומכל מקום בו תהיו.

בין נושאי הלימוד:
שלושת סגנונות המסחר הקיימים: בנינו תכנית בצורה שסוקרת את שלושת סגנונות ההשקעה העיקריים:
■ מסחר יומי.
■ מסחר לטווח בינוני – סווינג.
■ מסחר לטווח ארוך.
הלימוד בהכשרה יפתח בנושא המסחר היומי, על פי גישתנו זהו הבסיס ללימוד מסחר הסווינג והשקעות הערך – מסחר לטווח ארוך.

אסטרטגיות מסחר: המטרה שלנו היא להכיר לך את כל אסטרטגיות המסחר שעובדות כבר שנים ולאורך זמן. פיתחנו מספר טכניקות שכל סוחר מתחיל יכול ליישם ולראות רווחים בתוך זמן קצר. לסוחרים הוותיקים שביניכם, אתם עומדים ללמוד כיצד חושב ופועל סוחר נוסטרו וותיק.

שימוש בסימולטור מסחר: לפני שמתחילים לסחור בכסף חי - אנחנו סוחרים על כסף וירטואלי, עם נתונים בזמן אמת מהבורסה שמדמה כמה שאפשר את העולם האמיתי של המסחר. במילים אחרות אתה הולך להתאמן על "יבש" מבלי לסכן שקל אחד. רק לאחר שליטה מלאה בתכנת המסחר, זיהוי מניות, ניהול עסקה ואסטרטגיות מתאימות אפשר להתחיל לסחור על אמת. האימון בתכנת הדמו בהתחלה, יחסוך לכם המון לחץ, טעויות טכניות ובעיקר כסף!

ליווי צמוד מסוחר מנוסה הכולל:
■ מפגשים אינטרנטיים אחת לשבוע כדי לענות לכם על כל שאלה שתצוץ.
■ קבוצת פייסבוק מיוחדת שבה הסוחרים שלנו והצוות המקצועי יהיה זמין 24/7.
■ חדר מסחר בזמן אמת ובו צוות סוחרים מיומן שיחזיק לכם את היד בתקופת ההכשרה (נכס שלא יסולא מפז). חדר המסחר עובד 28 שעות בשבוע והוא הכלי העיקרי שבזכותו התלמידים שלנו הופכים לסוחרים מצליחים בזמן כל כך קצר.
■ תמיכה מלאה במייל בכל מה שתצטרכו תמיכה טכנית מלאה (ככה שאף אחד לא הולך להסתבך עם הכניסה לאתר הקורסים או עם תוכנת המסחר).

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס מסחר בשוק ההון


כל מסלולי הלימוד של  BIG SHOT הכשרה בשוק ההון


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649