המכון לאסיה

קורס סינית - סניף צפון

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן,חיפה והסביבה

הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים
מסלול לימודי ערב

קורס סינית למתחילים:
עם למעלה מ 15 שנות ניסיון ללימודי השפה הסינית בישראל אנו שמחים להציג את מיטב הקורסים והמורות מהמובילות בהוראת השפה הסינית בישראל.
הקורסים לשפה הסינית במכון לאסיה מקנים ידע בשפה הסינית ברמות שונות, סינית למתחילים, סינית למתקדמים, סינית עסקית לאנשי עסקים. הקורס מקנה מיומנויות שיחה ותקשורת עם העמית הסיני ברמה בסיסית ואוצר מילים לשימוש יומיומי, הכרת מבנה הדקדוקי והתחבירי של המשפט וכמובן הגייה נכונה של השפה הסינית.
רק במכון לאסיה נפתחים קורסים לשפה הסינית מידי חודש בחודשו

הקורס מוכר לגמול השתלמות!

קורס סינית למתקדמים:
הקורסים ללימודי השפה סינית למתקדמים במכון לאסיה נועדו להקנות לתלמיד ידע מעמיק מעט בשפה הסינית המדוברת בניב של בייגינג. הקורס מקנה מיומנויות ניהול שיחה ברמה מעט מתקדמת ומרחיב את אוצר המילים והיכולת לקיים שיחה יומיומית למעוניינים ביחסים עסקיים או פרטיים עם סין. במסגרת הקורס יחזרו התלמידים על המבנה הדקדוקי והתחבירי של המשפט וכמובן הגייה נכונה של המילים. תוך כדי הלימודים יחשפו התלמידים גם לתרבות ומנהגים מקומיים של סין. בסיום הקורס יקבלו התלמידים תעודת סיום קורס סינית מאת בית הספר לשפות של המכון ללימודי אסיה.

קורס סינית עסקית:
להתנהל בסביבה עסקית בביטחון וללא חשש. הסינים מאד מעריכים זרים העושים את המאמץ לדבר בשפתם והרושם שתשאיר אחרייך הוא בלתי נשכח. לימוד סינית עסקית מעניק אוצר מילים עסקי בסיסי המותאם למרחב העסקי שלך ומספק את הכלים הנחוצים על מנת שלא לפספס הזדמנויות עסקיות. למעט דקדוק ותחביר בסיסי ילמדו גם מגוון נושאים ואוצר מילים הקשורים בתרבות עשיית עסקים בסין.

קורס סינית להכנה לבגרות:
המכון לאסיה מציג - קורס מיוחד כהכנה לבחינת הבגרות בשפה הסינית.
אנו שמחים להודיע כי משרד החינוך אישר את לימודי השפה הסינית לבגרות. במסגרת הקורס ילמד התלמיד את תוכנית הלימודים המלאה של משרד החינוך לבגרות בשפה הסינית ברמת 3 יחידות או 5 יחידות בגרות. ניתן ללמוד במסגרת לימודית או פרטית, לתקופת זמן ממושכת או קצרה ואינטנסיבית.

קורס סינית למורי דרך:
מורי דרך המעוניינים להשתלב בתעשיית התיירות הסינית, מוזמנים להשתתף בקורס יחיד במינו מבית המכון לאסיה ובשיתוף פעולה עם משרד התיירות. אנו מציעים קורס אינטנסיבי של עשרה חודשים אשר ילמד את בסיס השפה הסינית ובנוסף יעשיר באוצר מילים ממוקד תוכן תיירותי.

סניפים:
◄ כנרת
◄ בינימינה

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס סינית - סניף צפון


כל מסלולי הלימוד של  המכון לאסיה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649