המכון לאסיה

קורס יפנית - סניף צפון

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן,חיפה והסביבה

הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים
מסלול לימודי ערב

קורס יפנית פרטי:
המכון לאסיה מציע שיעורים פרטיים בשפה היפנית בכל רחבי הארץ מהצפון עד הדרום. השיעורים הפרטיים מיועדים לכל המעוניין ללמוד ולהכיר את השפה היפנית ולצרכיו של התלמיד.
למידה באופן פרטני מעניקה לתלמיד יתרון בלמידה המותאמת אישית לצרכיו ולשימושיו. תוכנת הלימודים מותאמת אישית בתכנים ובחומרי הלימוד, ושיטת הלימוד מותאמת ללימוד פרטני.
הקורסים של המכון לאסיה מועברים ע”י מיטב המורים של המכון לאסיה, שהיפנית היא שפת אמם, בעלי ניסיון רב בהוראת השפה בארץ. קורסים פרטיים יתקיימו במשרדי הלקוח או בבית הספר של המכון לאסיה.

הקורס מוכר לגמול השתלמות!

קורס יפנית למתחילים:
קורס יפנית למתחילים מעניק יכולת ניהול שיחה ברמה בסיסית, אוצר מילים רחב ושימושי לשיחה יומיומית. במסגרת הקורס ילמדו התלמידים את המבנה הדקדוקי והתחבירי של המשפט וכמובן הגייה נכונה של המילים.
כל הקורסים ללימודי יפנית של המכון לאסיה מועברים על ידי מנחים מקצועיים, ילידי יפן ודוברי יפנית כשפת אם, בעלי תעודת הוראה וניסיון רב שנים בלימוד השפה היפנית בישראל.
קורס יפנית למתחילים לומדים הירגאנה וקטקאנה הכתב הפונטי היפני.
בוגרי הקורס יקבלו תעודת סיום מאת בית הספר לשפות של המכון לאסיה.

קורס יפנית למתקדמים:
קורס יפנית למתקדמים מקנה העמקת הידע בהכרת השפה היפנית בניהול שיחה ובאוצר מילים רחב יותר ושימושי לשיחה יומיומית. במסגרת הקורס התלמידים יתרגלו את השפה המדוברת והכתובה בהתבסס על הנלמד בקורס ברמת מתחילים.
במסגרת הקורס יתרגלו התלמידים גם קנגי.
בוגרי הקורס יקבלו תעודת סיום מאת בית הספר לשפות של המכון לאסיה.

קורס יפנית עסקית:
קורס יפנית עסקית הנו קורס מתקדם לאנשי עסקים אשר להם ידע בסיסי בשפה המדוברת ובשפה הכתובה.
הקורס משלב הכרת הטרמינולוגיה העסקית החשובה לאיש עסקים כגון קביעת פגישות, החלפת כרטיסי ביקור, ושימושים חיוניים לצרכיי עבודה יומיומית משרדית מול העמיתים היפנים.
קורס יפנית עסקית במכון לאסיה משלב יפנית ברמה בסיסית ועסקית.

קורס יפנית לילדים ונוער:
עולם המנגה והאנימה חשף בני נוער רבים לתרבות יפן ולשפה היפנית. מטרתנו היא להכיר לדור הצעיר בישראל את יפן במישורים שונים. בקורס נלמד את השפה היפנית הפורמלית המדוברת ביפן בשילוב הכרת שפת האנימה המדוברת בסדרות הטלוויזיה. תוכנית הלימוד לילדים ונוער משלבת היכרות עם התרבות היפנית, חגים ומועדים יפנים ופעילויות שונות.
הקורסים מועברים בשיטת לימוד יחידנית, המותאמת לגילאים הצעירים הן בחומרי הלימוד והן בתכנים. הקורס כולל ספרי לימוד יפנית מיוחדים המותאמים לגילאים צעירים, מורים מקצועיים בעלי ניסיון בלימוד יפנית לילדים ובני נוער בישראל.

סניפים:
◄ כנרת
◄ בינימינה

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס יפנית - סניף צפון


כל מסלולי הלימוד של  המכון לאסיה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649