אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי

היסטוריה של עם ישראל בעת החדשה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון

 

 

אודות:

 

תכנית הלימודים בחוג שמה דגש על התהליכים המרכזיים שהתחוללו בעם במאתיים השנים האחרונות. הניתוח ההיסטורי של התקופה מתקיים בראי ההתפתחויות ההיסטוריות שעברו היהודים מן העת העתיקה וימי הביניים ועד לעת החדשה.
הקורסים המגוונים מתמקדים במגוון נושאים כגון: תולדות העם היהודי לדורותיו, הכרת תהליכים היסטוריים מרכזיים, הלאומיות היהודית, תולדות האנטישמיות ועוד.

 

 

 

הבחירה באוניברסיטת אריאל:

 

שילוב הלימודים בחוג עם החוג ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה יאפשרו לסטודנט לראות מקרוב את ההיסטוריה שהוא לומד עליה באמצעות השתתפות בסיורים ובחפירות ארכיאולוגית לימודיות במהלך לימודיו. שילוב הלימודים בחוג עם החוג לספרות עברית יאפשרו לסטודנט היכרות עם ההיסטוריה היהודית ואוצרות הרוח של העם היהודי, ולהכיר את היצירה המגוונת של העם היהודי החל בעת העתיקה ועד לימינו.

 

 

 

אפשרויות תעסוקה והמשך לימודים:

 

בוגרי החוג משתלבים בהוראה בבתי הספר היסודיים והתיכוניים וכן יעבדו בהוראה בלתי פורמלית כגון במתנ”סים וכשליחי עלייה בקהילות ישראל בתפוצות. כמו כן, בוגרי היסטוריה תואר ראשון יוכלו להמשיך ללימודים לתואר שני במורשת ישראל באוניברסיטת אריאל או בתחומי ההיסטוריה בכל אוניברסיטה.

 

ניתן לשלב לימודים בחוג זה עם מגוון מחלקות וחוגים במסגרת המסלול הדו-חוגי. מומלץ לשלב את הלימודים בחוג להיסטוריה של עם ישראל בעת החדשה עם החוג ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה או עם החוג לספרות עברית שייפתח בשנת הלימודים הקרובה.

 

 

למצטיינים מסלול ישיר לתואר ראשון בשילוב תואר שני מוסמך במנהל עסקים MBA  בארבע שנים.

ניתן לשלב את הלימודים במחלקה עם תעודת הוראה בהיסטוריה של עם ישראל.

בתהליך הסמכה ממל”ג.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול

 

 


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649