המכון לאסיה

קורס קוריאנית במגוון רמות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים
מסלול לימודי ערב

קוריאנית למתחילים:
קורס קוריאנית למתחילים מעניק יכולת ניהול שיחה ברמה בסיסית, אוצר מילים רחב ושימושי לשיחה יומיומית. במסגרת הקורס ילמדו התלמידים את המבנה הדקדוקי והתחבירי של המשפט וכמובן הגייה נכונה של המילים. כל הקורסים ללימודי קוריאנית של המכון לאסיה מועברים על ידי מנחים מקצועיים, ילידי קוריאה ודוברי קוריאנית כשפת אם, בעלי תעודת הוראה וניסיון רב שנים בלימוד השפה הקוריאנית בישראל. בסיום הקורס יקבלו התלמידים תעודת סיום קורס קוריאנית מטעם בית הספר לשפות של מכון אסיה.

הקורס מוכר לגמול השתלמות!

קוריאנית למתקדמים:
המשך הקניית ידע בהכרת השפה הקוריאנית, מיומנויות שיחה וכתיבה. קורס קוריאנית למתקדמים מעניק יכולת ניהול שיחה ברמה יותר מתקדמת, אוצר מילים רחב יותר ושימושי לשיחה יומיומית. כמו כן, במסגרת הקורס התלמידים ימשיכו להעמיק את הידע הדקדוקי והתחבירי של המשפט וכמובן הגייה נכונה של המילים.
בסיום הקורס יקבלו התלמידים תעודת סיום קורס קוריאנית מטעם בית הספר לשפות של המכון לאסיה.

קורסים פרטיים:
המכון לאסיה מציע שיעורים פרטיים בשפה היפנית בכל רחבי הארץ מהצפון עד הדרום. השיעורים הפרטיים מיועדים ללקוחות פרטיים ועסקיים ומועברים ע”י מיטב המורים של המכון לאסיה, כולם דוברי השפה כשפת אם ובעלי ניסיון רב בהוראת השפה בארץ. הקורסים מתואמים אישית לצרכיי הלקוח תוך בניית תוכנית לימוד מסודרת והתקדמות פרטנית לפי קצב התלמיד. לימוד בשיעורים פרטיים יכול להתקיים במשרדי הלקוח, בבית הלקוח או בבית המורה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס קוריאנית במגוון רמות


כל מסלולי הלימוד של  המכון לאסיה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649