המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן

LLB משפטים התמחות בדיני הייטק והון סיכון

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - בן גוריון 26 רמת גן

 

 

אודות:

 

ענף ההיי-טק הישראלי פורח. בשנים האחרונות ידע המשק הישראלי סדרה בלתי פוסקת של אקזיטים, הנפקות וגיוסי ענק: פעילות עסקית ענפה שהעשירה קרנות הון סיכון ויזמים רבים – חלקם צעירים מאד, חלקם יזמים “סדרתיים”. בפי כל מתגלגלים שמות של חברות הזנק (“סטארט אפ”) ישראליות כמו Waze (שנרכשה על-ידי גוגל תמורת למעלה ממיליארד דולר), Mobileye (שהונפקה בבורסה של ניו יורק לפי שווי של כחמישה מיליארד דולר), Viber (שנמכרה בכ-900 מיליון דולר), Intucell (שנרכשה על-ידי Cisco תמורת 475 מיליון דולר), SuperDerivatives (שנמכרה ב-350 מיליון דולר), Onavo (שנרכשה על-ידי פייסבוק תמורת למעלה מ-100 מיליון דולר) או CyActive (שנרכשה על-ידי PayPal בכ-65 מיליון דולר). רק בשנת 2014 הניבו תעשיות ה-Tech, ה-BioMed וה-Cyber הישראליות עסקאות בשווי כולל של כמעט 15 מיליארד דולר (מתוכם כמעט עשרה מיליארד בהנפקות וכחמישה מיליארד בעסקאות מיזוג ורכישה).

 

ליווי משפטי של פעילות בענף ההיי-טק הוא מאתגר ומורכב. הוא מצריך ידע משפטי מעמיק בכמה תחומי משפט גם יחד, הבנה עסקית ויכולות אנליטיות. עם זאת, זהו תחום משפטי מן המתגמלים שיש – אינטלקטואלית וחומרית גם יחד. עורכי-הדין המועסקים בתחום נמצאים תמיד בראש טבלאות השכר בשוק עריכת הדין. יתרה מכך, בידע משפטי בתחום ההיי-טק יש כדי לפתוח הזדמנויות תעסוקה לא רק בישראל אלא גם מחוצה לה, לא רק בעולם המשפט אלא גם בעולם העסקי בכלל.
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת-גן גאה להציע, לראשונה בישראל, תכנית לתואר ראשון במשפטים עם התמחות בדיני High Tech והון סיכון.

 

 

 

קהל יעד:

 

התכנית מיועדת למי שחפצים לעסוק כעורכי-דין בתחום או לאלו המעוניינים ללמוד את ההיבטים המשפטיים הכרוכים בעבודה בתעשיית ההיי-טק.

 

המשתתפים בתכנית ילמדו לתואר ראשון (LL.B.) במשפטים עם התמחות בתחום של דיני היי-טק והון סיכון.

 

 

 

 

דוגמא לקורסי התמחות:

 

מסחור טכנולוגיה
דיני פטנטים
דיני זכויות יוצרים
מיסוי היי-טק
משפט ואינטרנט
CyberLaw
דיני ניירות ערך
מבוא למשפט סיני

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון במשפטים (LL.B.) עם התמחות בדיני High Tech והון סיכון


כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649