קידום בגרויות

להשלים ולשפר בגרות בקידום

  • סוג הלימודים במוסד:
     מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

 

 

שימו לב! לימודים פרונטליים מתקיימים בסניף תל-אביב בלבד.

בכל שאר הסניפים מתקיימים לימודי אונליין בלבד.

ניתן לשלוח מועמדים מכל רחבי הארץ והמוסד יעשה את המיון לפי סניפים ומתכונת לימודים.

 

 

אודות:

 

קידום הוא בית הספר הגדול והוותיק בארץ, ומציע קורסי הכנה לבחינות הבגרות (כולל 4 ו-5 יחידות לימוד) במקצועות הבאים: מתמטיקה, אנגלית, עברית (לשון), היסטוריה, אזרחות, ספרות, תנ”ך גאוגרפיה, פיזיקה, כימיה ומדעי החברה.

 

את הקורסים שלנו מובילים מורים מהטובים בישראל. אנו בוחרים בקפידה את המורים המובילים בתחומם, כאלה שיודעים לרתק כיתה שלמה ולהעניק לכל תלמיד את היחס האישי שהוא זקוק לו. המורים שלנו אוהבים ללמד וגאים במקצוע שלהם. בין המורים שלנו רכזי מקצוע בבתי ספר תיכוניים מובילים, בודקי בחינות בגרות, חוקרים ומנחים מקצועיים. המטרה שלהם אחת ויחידה: להוביל כל אחד מהתלמידים להצלחה בבחינת הבגרות.

 

 

לכל אחד מהקורסים אנו מתאימים חומרי לימוד עדכניים ומקיפים, כולל ספרי לימוד מהוצאות מובילות, שנבחרו על-ידי רכזי מקצוע מנוסים בבתי ספר תיכוניים המלמדים אצלנו.

אנחנו מוודאים שחומרי הלימוד יהיו מדויקים ויכללו את כל מה שצריך לבחינה- ורק את מה שצריך לבחינה. רק חברת השכלה גדולה כמו קידום, המפעילה מחלקת מחקר ופיתוח מקצועית ומנוסה, מסוגלת לעקוב אחר כל השינויים בתכניות הלימודים בגל מקצועות הלימוד.

אנו מאמינים שהכנה לבחינה מחייבת היכרות ותרגול עם בחינות משרד החינוך, ופתרון בחינות אלה הוא מרכיב חשוב בכל אחד מהקורסים שלנו.

בחלק מהמקצועות אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם אתר GOOL ומעניקים לתלמידנו גישה למאות סרטוני הסבר ואלפי שאלות פתורות בסרטוני וידאו.

למה קידום? בגלל המורים.

למה קידום? בגלל חומרי הלימוד.

מאות תרגילים וסימולציות למשפרים בלבד.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות לימודים בקידום בגרות.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  קידום בגרויות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649