מכון לנדר- ביה"ס ללימודי יהדות ומנהל עסקים

הקמפוס החרדי של מכון לנדר

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה - עם ועולמו 3, גבעת שאול ירושלים

בואו לרכוש מקצוע בקמפוס החרדי של מכון לנדר

הקמפוס החרדי של מכון לנדר, נועד להעניק פתרון מתאים לבוגרי ישיבות
ולבוגרות סמינרים חרדיים, לרכוש תואר ראשון במקצוע מבוקש ולהתפרנס בכבוד.

תחומי הלימוד בקמפוס:
● תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים וחשבונאות
● תואר ראשון (B.A) בלימודי ארץ ישראל וירושלים
● מכינה קדם אקדמית
● תואר שני (M.A) ביהדות
● בי"ס ללימודי חינוך וחברה
● מנהל עסקים – לתואר ראשון ושני

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הקמפוס החרדי של מכון לנדר.


הקמפוס החרדי של מכון לנדר, נועד להעניק פתרון מתאים לבוגרי ישיבות ולבוגרות סמינרים חרדיים, לרכוש תואר ראשון במקצוע מבוקש ולהתפרנס בכבוד. הלימודים מתקיימים בהפרדה מלאה ובימים שונים, בזמנים ובשעות המותאמות לצרכיהם של גברים לומדים ועובדים, ולסדר יומן של נשים חרדיות עובדות ובעלות משפחה.
מדובר במקום מרכזי ביותר, במרחק הליכה או נסיעה קצרה מן השכונות החרדיות של העיר ובסמיכות למרכזי הקניות והעסקים של הציבור החרדי.
הקמפוס החרדי של מכון לנדר מתאפיין באוירה משפחתית, באוזן קשבת ובטיפול אישי בכל תלמיד ותלמידה. גישתנו הפדגוגית גורסת כי לקשר ישיר ורציף של התלמיד עם צוות המורים וההנהלה, ישנה חשיבות מכרעת להתקדמותו בלימודיו. אנו מאמינים בחשיבותו של התחום הבלתי פורמלי הסובב את לימודי התואר הפורמליים, ובחשיבותם של היחסים הבינאישיים שבין התלמיד לבין אנשי הצוות.

בראש הקמפוס עומד הרב ד’ר שלמה טיקוצינסקי, בוגר ישיבת פוניבז’ בבני ברק, ובעל תואר שלישי מן האוניברסיטה העברית בירושלים. הרב טיקוצינסקי הוא בוגר תוכנית ’סכוליון’ באוניברסיטה העברית לדוקטורנטים מצטיינים, ובעל נסיון בארגון קבוצות דיון ומחקר במכון ון-ליר בירושלים. פרסם ספרים תורניים, ביוגרפיות ומאמרים, ופרסומים אקדמיים אחרים.
תואר ראשון (B.A.) במנהל
עסקים וחשבונאות נחשב למבוקש מאד בציבור החרדי כיום, משום שמקומות עבודה רבים דורשים התמחות אקדמית בתחומי הניהול והכספים. מגמת החשבונאות של הקמפוס החרדי מכשירה את בוגריה ובוגרותיה לקראת תפקידם כרואי חשבון וחשבי שכר מוסמכים, שפרנסתם מובטחת הן במגזר החרדי והן מחוצה לו.
לימודי מנהל עסקים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות אחה’צ, ולימודי החשבונאות – שלוש פעמים בשבוע.

תואר ראשון (B.A.) בלימודי ארץ ישראל וירושלים
תואר ראשון מסוגו בארץ וייחודי למכון לנדר, שרק לאחרונה קיבל הכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל. התואר מיועד לכל מי שהנושא קרוב ללבו ומעוניין להשתלב בתחומי התיירות והטיולים.
מדובר במסלול אטרקטיבי ביותר עבור מחנכים ומחנכות בציבור החרדי, ועקב העובדה שבשנים האחרונות נדרשת התמקצעות בתחום זה של הוצאת בתי ספר וקבוצות חרדיות לטיולים. תוכנית הלימודים כוללת את תחומי ההיסטוריה של ארץ ישראל, לימודי אוכלוסיה ותשתיות, גיאוגרפיה וסביבה, עולם הטבע והצומח. למותר לציין כי כל התכנים מצויים תחת פיקוח רבני הדוק.

מכינה קדם אקדמית:
מלבד לימודי תואר ראשון במנהל עסקים, מפעיל הקמפוס החרדי מכינה קדם אקדמית, המכשירה את בוגר הישיבה ובוגרת הסמינר לקראת לימודי התואר. למכינה שני מסלולים: מסלול הכנה לבגרות, ומסלול מכינה ייעודי עבור לימודי מנהל עסקים. המכינה כוללת קורסים תמציתיים ומתוגברים במקצועות מתמטיקה, אנגלית ומחשבים, וכן הכשרה בכתיבה אקדמית. שעות הלימודים במכינה מותאמות אף הן לקהל החרדי, בהפרדה מלאה ובאוירה חרדית ראויה.


לימודי תואר שני (M.A.) ביהדות
למסיימי תואר ראשון במנהל עסקים או בתחום אחר, במסגרת בית הספר ללימודי היהדות של מכון לנדר. הקמפוס מציע לימודים עיוניים מגוונים, בנושאים כמו: היסטוריה והגות יהודית, תנ’ך ותושב’ע, וכן התמחות בחינוך יהודי, מפי טובי המרצים האקדמיים והתורניים.

כל מסלולי הלימוד של  מכון לנדר- ביה"ס ללימודי יהדות ומנהל עסקים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649