אנקורי - בחירה שעושה שכל

קורס פסיכומטרי

  • סוג הלימודים במוסד:
     מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,השרון,חיפה והסביבה,שפלה - תל אביב, ירושלים, ראשון לציון, רעננה, פתח תקווה, אשדוד, קרית ביאליק, חיפה

קורס הפסיכומטרי החדש של אנקורי, תתכונן לקבל יותר!


אודות:
אנקורי גאה להציג את הקורס החדש להצלחה בפסיכומטרי, הקורס היחידי בישראל שנותן לך את החבילה המושלמת כל הדרך עד להצלחה בבחינה, תתכונן לקבל יותר!

◄ יותר מורים איכותיים- מורים שנבחרים בקפידה, אחד אחד, עם רקורד עשיר ויכולות מוכחות, מורים שהם מנטורים לדרך, שרואים כל אחד בכיתה ונותנים לו את המענה הטוב ביותר.
◄ יותר חומרי לימוד- מהדורת ספרים חדשה ומעודכנת, אפליקצייה ייחודית, אלפי דפי תרגול מותאמים אישית, סימולציות תרגול מרובות, "אנקורי אקסטרא"- חומר ייעודי ועוד.
◄ יותר יחס אישי- שליח רישום עד לבית עם ספרים וחומרי הכנה לקורס, כיתות קטנות של 20 תלמידים בממוצע, ליווי בעזרת תוכנת מעקב חדשנית, מפגשים אחד על אחד לתגבור, עזרה במטלות הבית, זמינות תקשורת אישית עם המורה ועם הרבה תשומת לב 24 שעות בנייד, בפייסבוק ובמייל.
◄ יותר מקיף- יותר שעות לימוד, יותר חיבורים לבדיקה, יותר סימולציות, יותר מרתונים ללימוד ממוקד לקראת הבחינה, יותר חומר ממוקד לכל תלמיד בהתאם לרמתו.
◄ יותר חווית לימודים יצירתית- תכנית ייחודית שפותחה באנקורי עם שיטת לימוד מחוץ לקופסא, שדואגת להוציא מכל אחד ואחת את המקסימום, והכל באווירה ייחודית ומהנה.
◄ יותר הצלחה באקדמיה- באנקורי ניתן גם להשלים או לשפר בגרויות וגם ללמוד לפסיכומטרי – הכל במקום אחד לפני האקדמיה- הבוגרים של אנקורי נמצאים בפקולטות המובילות בישראל.
◄ יותר משתלם- מחיר אחיד לכולם שכולל בתוכו את הקורס המקיף בישראל, אלפי דפי לימוד נוספים, אפליקצייה ללימוד מהנה ובנוסף קורס חוזר מתנה אם לא תהיו מרוצים מהציון.

עובדות מהירות על אנקורי:
◄ אנקורי נוסדה ב-1948 ונחשבת לרשת החינוך הפרטית הגדולה והמובילה בישראל.
◄ מכון ההכנה לפסיכומטרי הוקם בשנת 1981 על ידי אנקורי והיווה פריצת דרך בלימודי הפסיכומטרי בישראל.
◄ הקמפוסים ומרכזי הלימוד של אנקורי נמצאים בכל רחבי הארץ ולומדים בהם אלפי תלמידים לבחינה הפסיכומטרית בכל שנה.
◄ ספרי הפסיכומטרי של אנקורי, שנכתבים ע"י מורי אנקורי, נחשבים למעודכנים בישראל ונמכרים לתלמידי כל המכונים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס פסיכומטרי באנקורי - בחירה שעושה שכל


כל מסלולי הלימוד של  אנקורי - בחירה שעושה שכל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649