לומדים בחושך-ויוצאים אל האור!

לומדים בכל שעות היום

לימודי ערב הם הפתרון האולטימטיבי לכל מי שעורג ללמוד ולהרחיב את אופקיו, אך נבצר ממנו מלעשות כך. זה יכול להיות מתוך עצלות מהולה בגאונות: למה ללמוד בשמונה בבוקר כשאפשר לישון עוד כמה שעות מתוקות וללמוד בשמונה בערב? זה יכול להיות עקב היותך שותף פעיל במעגל העבודה: איך תסביר לבוס שלמרות שכל המשרד על כתפיך אתה חייב לצאת מוקדם לקורס ריקודי-עם? וזה יכול להיות בגלל השמועה שלימודי ערב מציעים לעיתים מסלולים מעניינים יותר מלימודים רגילים. מגוון הסיבות והאילוצים השונים איחדו מאות אנשים לכדי מסקנה אחת: לימודי ערב נכנסו לזירת הלימודים בישראל, והם לא זזים לשום מקום.

 

מהם לימודי ערב:

הם אמנם נקראים "לימודי ערב", אך מתקיימים למעשה גם אחרי הצהריים. מקורסים ולימודי תעודה מגוונים, דרך מסלולי תארים ראשונים, שניים ושלישיים ועד לקריירה שמתפרשת על חיים שלמים- עוברים כולם גם דרך לימודי ערב, המוצעים כיום בכל מוסדות הלימוד שמכבד את עצמו, ולא בכדי: המכללות והאוניברסיטאות בישראל רובן ככולן מציעות את תחומי הלימוד שלהן גם במתכונת לימודי ערב בכדי לא להפסיד קהל רב של לקוחות: הסטודנטים העובדים, האנשים הטרודים בחייהם הפרטיים, ובעיקר-אלו המנמנמים. לימודי ערב מתקיימים בדרך כלל במתכונת מדוללת יותר מלימודים מלאים: אם תלמידי המסלול המלא (מסלול בוקר) מגיעים ארבע-חמש פעמים בשבוע לקמפוס, תלמידי לימודי ערב יגיעו פעמיים-שלוש, וזוהי אחת הסיבות לכך שהתארים וההסמכות הניתנים לסטודנטים הלומדים לימודי ערב, מתעכבים מעט יותר מאלו הניתנים במסלול רגיל. תארים ומסלולים מרשימים כלימודי משפטים ולימודי הנדסה מציעים גם הם לימודי ערב, אך גם קורסים וחוגים קלילים יותר הקשורים לשעות הפנאי. כל מה שדרוש הוא לבחור, ולהתחיל.   

 

מי מתאים ללימודי ערב:

לימודי ערב מתאימים לכל מי שלא רואה את עצמו כחלק ממעגל הלימודים הקלאסי. בעבר נקראו לימודי הערב: "המסלול לאנשים עובדים", ואחר כך גם: "המסלול לאנשים עסוקים". שני השמות מתמצתים את מהות הקיום וההמצאה של לימודי הערב מלכתחילה. כיום אין לסטודנטים בשאיפה, או בפועל שום צורך לבחור בין החיים הפרטיים שלהם, העבודה שלהם, והלימודים האקדמאיים שברצונם ללמוד. אין צורך לוותר על קריירה, משפחה וזוגיות-למען ספרים, מחברות ופרופסורים.

למשקיעים שבכם, שווה גם לבדוק את סוג הדם לפני ההרשמה ללימודים:

זוהי עובדה מוכחת מדעית כי אנשים בעלי סוג דם אחד-יקלטו חומרים לימודיים ויגיעו להישגים טובים יותר בלימודי בוקר, ואילו בעלי סוג דם אחר-יספגו מידע ויפגינו יכולות לימודיות טובות יותר דווקא בשעות אחר הצהריים/ערב. עוד סיבה נהדרת לבחון מחדש את הרגלי התזונה והבריאות שלכם, ולהבין אחת ולתמיד באילו שעות תבלטו בכיתה, ובאילו שעות-עדיף שתמשיכו לישון.

 

איך נרשמים ללימודי ערב:

עכשיו כשעברתם את כל השלבים מקבלת ההחלטה מה הכי מתאים לכם ללמוד, ועד איזה מסלול כדאי לכם לקחת-לימודי בוקר או לימודי ערב-כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את פרטיכם באתר, ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם בכדי שתוכלו להתחיל את המסע המרתק של רכישת ההשכלה וגילום הפוטנציאל הגלום בכם. אז קדימה!




מאמרים נוספים בתחום כללי

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649