לימודי אומנות לתואר ראשון

תכנית הלימודים מאפשרת באופן מרוכז ומתומצת הקניית ידע במקצועות האמנות, תוך הכרות עם כל הכלים הטכניים, הידע התיאורטי והמעשי הנדרש בעבודתו של האמן בן זמננו.

אתם קמים בבוקר, מרגישים פרץ של יצירתיות ולא ממש יודעים מה לעשות איתו? או שאולי אתם חולמים להיות אמנים ורק ההורים יושבים לכם על הראש עם תואר? יש לנו פתרון מושלם עבורכם -  לימודי אמנות לתואר ראשון (BFA, BA) באוניברסיטאות ובמכללות שונות.
כך תוכלו להזדכות לאחר שלוש עד ארבע שנים בד"כ (לפעמים יותר) על תואר ראשון מרתק ומספק וכולם יהיו מרוצים.
בתואר ראשון באמנות ניתן לבחור בתחום עיוני ומחקרי (תולדות האמנות, תוכנית רב תחומית באמנות) וניתן ללמוד תחומי אמנות מעשיים המשלבים סדנאות וקורסים מעשיים עם קורסים עיוניים (כמו אמנות פלסטית ועוד). תוכלו ללמוד אמנות במסלול חד חוגי או לשלב אמנות במסלול דו חוגי עם מבחר רב של חוגים כמו תקשורת, פילוסופיה ופסיכולוגיה.
במידה ותבחרו באחד המקצועות המעשיים, הלימודים במסגרת המוסדות האקדמיים יעניקו לכם מצד אחד ידע רב על ההסטוריה של כל תחום, מגמות עכשוויות ועתידיות, יחסי הגומלין בין התחום לבין החברה והמדינה ומן הצד השני את כל הכלים המעשיים שתזדקקו להם.

 

תולדות האמנות - תואר B.A / B.Ed:
רקע כללי:
הלימודים כוללים רקע היסטורי רחב יריעה על תולדות האמנות.
החומר מחולק בדרך כלל לתקופות הבאות: אמנות עתיקה וקלאסית, אמנות ימי-הביניים, אמנות הרנסאנס והבארוק ואמנות מודרנית, עכשווית וישראלית. תכירו גם את תולדות האמנויות השונות כמו אמנות הקולנוע, הציור והפיסול.
בנוסף, תרכשו את היכולת להעריך ולאבחן את יצירות האמנות. בחלק מן המוסדות תוכשרו במהלך הלימודים לעבודה בהוראת האמנות ותולדותיה (תואר
B.Ed) ותוכלו לעבוד כמורים, מרצים ומדריכים במסגרות שונות כמו משרד החינוך, מוזיאונים, גלריות, קורסים וחוגים שונים.
אם תתעניינו בחקר האמנות תקבלו את כל הכלים הדרושים לכך ותוכלו להמשיך לתארים מתקדמים כגון מוזיאולוגיה או אדריכלות ועיצוב.

מסלולי לימוד:
קיימים תחומי התמחות שונים לתואר ראשון באמנויות כמו: אמנות יהודית, אמנות מוסלמית, אמנות ארץ ישראל, תולדות האדריכלות ועוד. ברוב המוסדות  משתתפים התלמידים בסיורים מודרכים בארץ ובחו"ל כחלק מחומר הלימוד.

אומנויות רב תחומי B.FA:

ניתן לבחור בשני הקבצים של התמחות.
ההקבצים הם:
אמנות התיאטרון, תולדות האמנות, מוסיקולוגיה, קולנוע וטלויזיה. הלימודים הם במסלול חד חוגי או דו חוגי.




מאמרים נוספים בתחום לימודי אומנות

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649