כדורגל, כדורסל וגם תעודת הוראה

בואו להכיר את העולם המאתגר והייחודי – עולם הספורט. לימודי חינוך גופני ותעודת הוראה בתואר אחד. מסלול הלימודים מאתגר וכיף מאד, ישנה המון עבודה מעשית מעבר לשעות העיוניות ונושאי לימוד מעניינים מאד, ביניהם גוף האדם.

לימודי חינוך גופני הינם נושא התמחות אחד מתוך הרבה השייכים לקטגוריית החינוך והוראה. הלימודים  מתחלקים לשני חלקים כאשר החלק הראשון הינו החינוך/הוראה והחלק השני הצד הגופני, הספורטיבי. את הלימודים ניתן ללמוד במס’ מכללות ואוניברסיטאות. ניתן ללמוד את התואר כתואר אקדמי של חינוך עם התמחות בחינוך גופני אך משתלם יותר ללמוד חינוך גופני ובנוסף תעודה הוראה אשר מכשירה מורים להוראת החינוך הגופני מגן ילדים ועד סיום התיכון, כיתה יב’. חוץ מאשר תואר בחינוך גופני ישנו מס’ רחב של קורסים הקשורים תחום כמו: קורס מדריכי שחייה,  קורס מדריכי חדר כושר, קורס מדריכי כדורגל ועוד, כמובן שלימודים אלא אינם מקנים תעודת הוראה.

 

מסלול הלימודים:

 

הלימודים נמשכים בין 3-4 שנים כאשר בדרך כלל השנה הרביעית משולבת עם לימודים וסטאז’. תוכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים להיות מורים, מדריכים במסגרות החינוך הפורמאלי או הבלתי פורמאלי. דרך הלימודים המשלבים גם תעודת הוראה וגם חינוך גופני מגיעים הסטודנטים להספק גדול גם מהצד האישי של החינוך וכן מהצד הפיזי, הגופני. הנושאים הנלמדים במהלך התוכנית הינם פסיכולוגיה, סוציולוגיה, מדעי הרפואה, חינוך, הוראה, גוף האדם, התפתחות ילדים ונוער ועוד רבים. הלימודים עצמם מאד מעניינים ומעשירים. בנוסף לכל הנושאים הנלמדים צריכים הסטודנטים לבחור תחום התמחות מתוך מס’ אפשרויות העומדות בפניהם: כדורגל, כדורסל, שחייה, כדור עף, כדור יד, התעמלות, אירובי ועוד.

 

תנאי קבלה לימודי המשך ומוסדות הלימוד:

 

לכל מוסד ישנם דרישות שונות אך מעבר לציון הפסיכומטרי וממוצע תעודת הבגרות, כל אחד מן המוסדות המלמדים תואר זה דורשים הצהרה על מצבם הבריאותי ובעלי כושר גופני מעל הממוצע.

עם תום הלימודים אשר מקנים לסטודנט תואר BE.D  ובנוסף שתי תעודות מדריך בהתמחויות אשר בחרו. לאחר מכן יוכלו הסטודנטים להמשיך ללימודי תואר שני הקשור למדעי החיים עם שילוב של פעילות גופני. מוסדות הלימודות אשר מלמדים תואר זה הינם מכללות ואוניברסיטאות כאשר חלקם הינם: סמינר הקיבוצים, המכללה האקדמית וינגייט, קמפוס שיאים, המכללה האקדמית בית ברל ועוד.

 

אפשרויות תעסוקה:

 

אם תחפשו בעיתונים או באינטרנט תוכלו לראות כי הביקוש בשוק גדול מאד. ראשית כל יוכלו הסטודנטים להשתלב במוסדות הלימוד – בית ספר יסודי, תיכון, גני ילדים כמורים לחינוך גופני, מעבר לכך יוכלו לעבוד במשטרה או בצבא בנושאים הקשורים לספורט, ניהול מועדוני ספורט, מאמני כדורגל/כדורסל, מאמני חדר כושר פרטיים או בארגון מוכר ועוד.

 




מאמרים נוספים בתחום חינוך והוראה

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649