מה הכי מתאים לי ללמוד

החזרתם את המדים, סיימתם את הטיול הגדול, עברתם שבעה מדורי גיהינום בדרך לציון מספק בפסיכומטרי, והרגשתם חופשי לחזור לעולם הצ`ייסרים. בין מוחיטו שני לשלישי עלה בדעתכם שכאן לא נגמרת הדרך לבית עם גדר לבנה. המשפחה מתחילה ללחוץ, החברים נרשמים בהמוניהם למוסד אחר מוסד, הבליינד-דייט מברברת על לימודי משפטים כשלמען האמת עדיף שתיקח קודם קורס איפור, ואז זה מכה בכם: `מה הכי מתאים לי ללמוד` אין בעיה סטודנטים לעתיד, בשביל זה אנחנו כאן! ההחלטה מה כדאי ללמוד מעולם לא הייתה קלה כל כך.

 

מי יכול לעזור לי להבין מה הכי מתאים לי ללמוד:

הכניסה לעולם ההשכלה והידע לא חייבת להיות מאיימת ומלחיצה כמו שאתם טועים אולי לחשוב. בהתחלה זה נראה כאילו האפשרויות הן אינסופיות: מפלים של מקצועות ותחומי לימוד שיתחננו לעובדים כמוכם, ערימות של חברות שרוצות לקדם ולטפח את בני חסותיהם, ציפיות ומחשבות, הערכות ואלימינציות...הבלגן בראשכם חוגג אפילו יותר מכם בימי שישי במועדוני תל אביב. ברגעים שכאלה, אחרי שנשמתם קצת, חשוב שתדעו שיש אנשים שמתפרנסים מלפתור בדיוק את הבעיה איתה אתם נאבקים כרגע: "מה הכי מתאים לי ללמוד". האדם הראשון שיכול לעזור לכם להתמקד יותר בקריירה המתאימה לכם ככפפה ליד, הוא כמובן יועץ לימודים. תפקידו של יועץ הלימודים הוא להיפגש איתכם אחד-על-אחד, או לקיים עמכם שיחה טלפונית ולהבין בדיוק את נתוני הפתיחה איתם אתם נכנס למשחק:

איך הציונים שלם, מה הציפיות לגבי שכר הלימוד, לאילו מוסדות יש לכם יותר סיכוי להתקבל, ומאילו אתם יכול לשכוח. כמובן שהוא יתחשב גם בהעדפות שלכם: מה לגבי מיקום גיאוגרפי? רוצים ללמוד קרוב לאימא, או לפתוח בחיים חדשים ועצמאיים ולאמץ את האלטר-אגו שלכם באופן סופי כמה שיותר רחוק מעיר מגוריכם? היועץ הלימודי יכול לפקוח את עיניכם, לתשאל אתכם בצורה סבלנית וידידותית, שאולי תצית בכם את התשובות, ואת הרצון להתקדם ולהתפתח בצורה מקצועית ואינטלקטואלית. תוכלו ליצור קשר עם יועץ לימודים דרך מוסד בו אתם מעוניינים ללמוד (גם אם לבסוף יתברר שאין לכם סיכוי להתקבל אליו), או דרך אתר "נרשמים", המודע לתנאי הקבלה כמעט בכל מוסדות הלימוד בישראל, וישמח לעזור לכם.

 

איך הכוונה מקצועית תעזור לי להחליט מה הכי מתאים לי ללמוד:

הכוונה מקצועית היא המצאה גאונית, נגישה, ולעיתים רבות-ניתנת בחינם, במכונים מוסמכים.

אם תגיעו למכון המתמחה בהכוונה מקצועית, תתבקשו למלא שאלונים פסיכולוגים ופסיכוטכנים (בדומה לצבא), שיסיקו מהאופי שלכם, צורת ההתמודדות שלכם, אורח חייכם ודרך מחשבתכם-מהי העבודה המתאימה לכם בצורה אידיאלית. אין צורך להירתע, מטרת ההכוונה המקצועית היא לא לשפוט אתכם חלילה, אלא רק לבדוק ביחד אתכם באיזה מקצוע יש לכם הכי הרבה סיכויים להצליח ולהתקדם. האבחון לוקח בחשבון גם את הכישרונות שלכם, לקויות למידה שאולי יש ואולי אין לכם, השאיפות שלכם, האהבות שלכם וכו’. הוא נמשך יום אחד בלבד לכמה שעות, שיכולות לחסוך מכם כסף, זמן ואנרגיה רבים ומיותרים. במכוני הכוונה מקצועית תקבלו פעמים רבות טיפים לימודיים, הכנות לראיונות עבודה, וכמובן-סדר בראש. יש עתיד.

 

מה אני עושה כשאני סוף כל סוף מבין מה הכי מתאים לי ללמוד: 
טוב ששאלתם, זה דווקא החלק הקל. אחרי שהבנתם מהו מקצוע חלומותיכם שיפרנס אתכם בכבוד ויזיל להורים דמעה בעת סיום הלימודים, זה הזמן להירשם. איזה סוג לימודים מתאימים לכם: קצרים וממוקדים? ארוכים ומרשימים? חשוב שתדעו כי לא כל מקצוע מצריך תואר מתמשך של ארבע שנים. לימודי תעודה בישראל הם מבין המתקדמים והאיכותיים בעולם, מתמשכים לתקופה קצרה יותר מלימודי התואר, זולים יותר ואישיים יותר. לעומת זאת לימודי תואר ודוקטורט איכותיים, מעמיקים בכל יסוד ויסוד, מקנים תעודת סיום מרשימה יותר, ופותחת יותר דלתות בשוק העבודה. אתר נרשמים מציע עשרות מוסדות לימוד שישמחו לקלוט אתכם אל שורותיהם, ולטפח בכם את הגאונים שתמיד ידענו שאתם. קדימה להירשם!




לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649