ייעוץ תואר שני-כשתרצה להגיע לעומק

במציאות הכלכלית של ימינו, תואר שני הפך להיות "תנאי" לקבלת עבודה איכותית ומוערכת ולסחיטת קולות :"או-אה" מהחברה. מעטים המקצועות ומקומות העבודה המקבלים לשורותיהם סטודנטים עם תואר ראשון בלבד, שכן ההסתכלות והרושם הראשוני על המתראיין למשרה מסוימת, גדלים בדיאגראמה שווה להשכלתו,והישגיו האקדמאיים. לכן, אין פלא שמרבית הסטודנטים לא נחים על זרי דפנה אחרי קבלת התואר הראשון, ורצים לשחר חדש: קבלת תואר שני.

 

למה אני צריך ייעוץ תואר שני:

מסלולי התואר השני שונים בתכלית מתואר ראשון. תנאי הקבלה ללימודי התואר השני מחמירים יותר (בד"כ תצטרך לקבל ממוצע של 80 ומעלה בתואר הראשון בכדי להתקבל ללימודי ההמשך), וכך גם שכר הלימוד.
בעזרת ייעוץ תואר שני תוכל לקרוא את המפה בבהירות רבה יותר, ולקבל מידע אובייקטיבי ומקצועי לגבי המשך לימודיך. בייעוץ תואר שני תוכל להבין אם במקצוע שבחרת יש בכלל צורך בעוד תואר, או שאולי
לימודי תעודה או תואר ראשון יספיקו ותוכל להתחיל לעבוד.
ההמלצה המקובלת היא כמובן להמשיך ולהעשיר את הידע במקצוע שלך.
עם יד על הלב, בתור מנהל בכיר, את מי היית שוכר לעבודה ולמי היית נותן תנאי העסקה ושכר טובים וגבוהים יותר: לסטודנט עם תואר ראשון, או לסטודנט עם תואר שני והתמחות?
אם ההיגיון עובד אצלך כמו שצריך ובחרת באופציה ב’, ברכותינו! אתה צריך ייעוץ תואר שני,
ויפה שעה אחת קודם.

 

 

ייעוץ תואר שני בקליק אחד:

עכשיו משהבנת שתוכל להשיג יותר הצלחה מקצועית (ואם תשאל אותנו-גם רומנטית) כשתהיה לך תעודה שכתוב עליה "דוקטור", עליך ליצור קשר עם יועץ לימודי.

מותר לך להחליף אוניברסיטה\מכללה שאתה לא מרוצה ממנה מכל סיבה שהיא. מתלבט איפה ללמוד? גם בשביל זה קיים היועץ הלימודי, ורצוי אחד שמתמחה בלימודי המשך.
בייעוץ תואר שני ישימו דגש על הפרמטרים המשתנים, ההעמקה של היסודות שלמדת בתואר הראשון, יבהירו לך מהו משך הלימודים,
מהן העלויות (ידעת למשל, שבחלק מהמוסדות תצטרך לשלם שכ"ל כפול בניגוד לתואר הראשון, למרות שרוב העבודה בתואר השני היא מחקר עצמאי? בשביל לדעת דברים כאלה, קבע פגישה לייעוץ תואר שני), מהם המסלולים המהירים, מהם המסלולים האיכותיים, ואיך תואר שני יעלה את רמת החיים שלך באופן דרסטי.
יצירת קשר עם
יועץ לימודים לתואר השני ניתן דרך אתר נרשמים ללימודים, המתעדכן בקביעות ויקבע אתך פגישה אישית בה תקבל את כל המידע, הטריקים, הטיפים, ימים פתוחים קרובים לאיזור מגוריך ותוכניות הלימוד המתאימות לך.
אפשרות נוספת היא לגשת למוסד הלימודים הקיים שלך ולבקש ידיעון או המלצה על מסלול לימודי תואר שני.
חזור לימיך כסטודנט שקדן וחינני, ואל תוותר על התואר השני.
זה ישתלם לך.




מאמרים נוספים בתחום כללי

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649